НЕЙРОМАРКЕТИНГ
це комплексний підхід, який спрямований на вивчення поведінки споживачів і передбачає вплив на емоції та поведінку людини, що робить його чудовим інструментом впливу на поведінку покуппця

Основні цілі нейромаркетингу
вивчення реакцій покупців;
прогнозування споживацького попиту та вибору
схиляння споживачів до покупки ще до того, як вони усвідомлять її необхідність

Інтелігентний спосіб опитування людини, з метою отримання достовірної інформації. Проводиться із застосуванням спеціального технічного пристрою — комп’ютерного поліграфа.
Основним при проведенні перевірки на поліграфі є кваліфікація спеціаліста-поліграфолога. Для проведення перевірки на детекторі брехні необхідні відповідні умови (місце, час, достовірна первинна інформація, згода особи на проведення тестування).


Досвід і професіоналізм

Конфіденційність

Комплексна оцінка

Індивідуальний підхід до клієнта
